IT Support på Remote

Was 199 kr. Now 149 kr.
/ måned
Tilbud
799 kr. Opstartsgebyr

Få din computer frisk igen!

Med over 17 års erfaring af optimering af PC’ere, tilbyder vi vores assistance, så din computer kan blive frisk igen.

Vores IT Support på Remote indeholder blandt andet:

  • Scanning efter virus og malware

  • Optimering af dine harddiske

  • Opdatering af din software og drivere

  • Opdatering af Windows og meget mere.

Se den fulde liste og alle informationer på produktsiden. Du finder linket i boksen under dette produkt.

Vi arbejder med både Windows 10 og Windows 11. Prisen er pr. maskine.

Få din computer frisk igen!

Med over 17 års erfaring af optimering af PC’ere, tilbyder vi vores assistance for en fast pris om måneden.

Du får installeret vores gratis Remote software, så vi kan få adgang til din maskine når servicet skal udføres.

Vi udfører vores optimering hver 14 dag, søndag aften klokken 20:00. Det kræver blot, at du tænder din computer. Når vi er færdige, lukker vi din computer ned og den er frisk til brug mandag morgen.

Efter bestilling tager en supporter kontakt til dig enten på mail eller via oplyst telefonnummer, og sørger for vi kommer godt i gang.

Opstartsgebyr dækker alt det der skal til for at komme i gang, som de grundige scanninger og optimeringer. Herefter fortsætter abonnementet automatisk, og service udføres hver 14 dag indtil det opsiges.

Se den fulde serviceliste og læs mere om vores IT Support på Remote her.

Adgang via remote

For at få adgang til din computer, skal vi have opsat vores Remote software (fjernstyring). Du bliver guidet af vores teknikker, som f.eks kan ske via et telefon opkald. Her opsætter vi adgangen sammen trin for trin, og sikre en korrekt opsættelse.

Når maskinen er korrekt opsat, går vores service i gang hver 14 dag. Det foregår søndag aften fra klokken 20:00, og vi slår et mørkt layout til på din skærm, så computeren ikke står og lyser rummet op unødigt, imens vi arbejder på den.

Når vi er færdige med at udføre service på din maskine, slukker vi den automatisk ved mindre andet er aftalt På denne måde er den altid klar til mandag morgen til en ny arbejdsuge.

Se den fulde serviceliste og læs mere om vores IT Support på Remote her.

 

Særlige vilkår til denne service

Version 1.0.

Til denne service er tilknyttet nogle særlige vilkår, som du kan læse om her. Disse vilkår accepterer du, når du køber og betaler for denne service.

Som en del af denne service starter vi med en grundig oprydning af hele din computer. Det betyder at vi blandt andet får tømt ud i dine mange midlertidige internetfiler og systemfiler.

I praksis betyder dét, at næste gang du skal logge på fx. Facebook eller andre tjenerster af den art, skal du indtaste dit brugernavn og adgangskode igen. Disse informationer er dog gemt i din browser, så den automatisk husker dem.

Dette sker dog ikke igen efter næste service, ved mindre vi aftaler at slå dette element til på din maskine. (Kræver du gør os opmærksom på dette ønske).

Opbevar ikke vigtige filer i papirkurven, da denne bliver tømt.

Som en del af vores service installere og opsætter vi en række rengøringsprogrammer. Det er vigtigt at forstå at disse programmer kan lave mere skade end gavn, men Vi kender dem og deres funktioner. Derfor anbefaler vi ikke at man selv begynder at rode i dem, for at optimere yderligere.

Vi bruger kun anerkendte programmer, som vi har flere års erfaringer med selv så vi ved at de virker, og ikke gør skade på din computer.

Husk at have din computer tændt

Som kunde tilmeldes du en informationsliste, relateret til dine købte produkter. Her får du eksempelvis påmindelser på e-mail, så du husker at få tændt din computer så vores teknikker kan få adgang til maskinen. Det er dit ansvar som kunde, at have tændt din computer i tide. Vi starter søndag aften klokken 20:00, og venter på de sidste til senest klokken 20:15.

Er din computer ikke online før denne tid, springes din computer over og dit service udføres først igen 14 dage senere. Du kan dog bestille et ekstra tjek mod gebyr. Se mere her.

Du kan hele tiden undervejs når en teknikker har adgang til din computer, følge med i hvad der foregår samt skrive til teknikkeren via Remote systemets chat funktion. Skulle du have behov for udlevering af materiale, så optages alle services og der laves komplet logfil over alle login sessioner.

Se den fulde serviceliste og læs mere om vores IT Support på Remote her.

 

Add a short headline

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

By default, this panel is concealed and appears when the user clicks on the section title. Input relevant information about its title using paragraphs or bullet points. Accordions can enhance the user experience when utilized effectively. They allow users to choose what they want to read and disregard the rest. Accordions are often utilized for frequently asked questions (FAQs).

Relateret produkter